arooskade

ساخت وبلاگ

 

خرید مواد کراتینه مو در تهران کراتین نام یکی از اصلی­ترین پروتئین موجود در مو است. برای داشتن موهایی پرپشت و سالم وجود کراتین و یا پروتئین بسیار ضروری است و باعث درخشندگی بیشتر مو­ها خواهد شد برای خرید مواد کراتین مو میتوانید به مرکز فروش مواد کراتین مو درتهران مراجعه کنید.

این پروتئین در موهای فر و مجعد کم­تر وجود دارد و این امر باعث خشکی و وز شدن موها می‌شود. حال زمانی که موهایتان آسیب‌دیده باشد، می‌توانید با کراتینه کردن و خرید مواد کراتینه مو در تهران، موهای خود را احیا کرده و جانی تازه به آن‌ها ببخشید. افرادی که موهای وز، خشک، شکننده و ناسالم دارند، می‌توانند با کراتینه کردن موهای خود را تقویت کنند.

 

کراتین کردن مو چیست؟

کراتینه کردن مو در اصل یکی از روش‌های رایج برای بهبود ظاهر و درمان موهای آسیب‌دیده است. لازم به ذکر است که با کراتینه کردن می‌توان آسیب‌دیدگی‌هایی که براثر رنگ کردن زیاد، استفاده از سشوار و حالت‌دهنده‌ها و … رخ‌داده را کم کرد.

فرمول مناسب برای کراتینه کردن مو باید توسط افراد مجرب تعیین شود. پیشنهاد می‌کنیم حتماً از موادی استفاده کنید که فرمالدهید آزاد نکنند. چراکه فرمالدهید آزادشده باعث آسیب رسیدن به موها می‌شود.

برخی افراد تصور می‌کنند که کراتینه باعث صاف شدن مو­ها می‌شود اما کاملاً اشتباه است، بلکه کراتین آسیب‌های کوتیکول‌ مو را ترمیم می‌کند و باعث براق ‌شدن و کاهش وز مو می‌شود و تنها مربوط به صاف شدن مو­ها نیست.

 

 

آیا کراتینه کردن برای مو ضرر دارد؟

نمی‌توان در مورد این مسئله یک پاسخ قطعی داد چراکه بعضی از موادهای مواد کراتین مو شامل ماده‌ای به نام فرمالدهیند. این ماده به گفته پزشکان و دانشمندان ماده‌ای سرطان‌زاست.اگرچه مقدار فرمالدهید موجود در آن ناچیز است ولی بهتر است از مصرف چندباره آن اجتناب شود.توصیه ما به شما این است تا حد امکان از مواد کراتینه استفاده کنید که فاقد فرمالدهید است.

شاید این سؤال برای شما هم پیش‌آمده باشد .با مراجعه به یک متخصص می‌توانید از این مسئله مطمئن شوید که آیا کراتین برای موهای شما مناسب است یا خیر؟

 

آیا موهای شما نیاز به درمان از طریق کراتین دارد یا نه؟

اگر موهای مجعد و آسیب‌دیده دارید و اگر به دلیل استفاده زیاد از سشوار و اتوهای مو ،موهای شما آسیب‌دیده است یک شامپو یا ماسک کراتینه مناسب می‌تواند کراتینه ازدست‌رفته را به موهای شما بازگرداند. با خرید مواد کراتینه مو در تهران می توانید بهترین مواد را از ما تهیه کنید تا با خیال راحت کراتین مو انجام دهید.

درمان به‌وسیله کراتین می‌تواند فر موهای شمارا از بین برده و زمان زیادی را که هر بار صرف خشک‌کردن موهای خود بعد از حمام می‌کنید کاهش دهد.اما کراتینه کردن مو تنها به یک آرایشگاه رفتن ساده و برگشتن نیست.

 

ماندگاری طولانی‌مدت مواد کراتینه روی مو

با انتخاب بهترین مارک مواد کراتینه مو در تهران می‌توانید ماندگاری بلندمدت آن را تضمین کنید. بسیاری از مواد نامرغوب کراتین بعد مدتی از بین رفته و به ترمیم آسیب‌دیدگی موها کمک نمی‌کنند. اگر قصد دارید برای مدت طولانی موهای صاف و درخشان داشته و یا موهای رنگ‌شده، دکلره و آسیب‌دیده‌ی خود را ترمیم و احیا کنید، بهتر است به انتخاب مواد کراتینه مو توجه کرده و آن را از میان بهترین برندهای کراتینه تهیه نمایید.

در این صورت، حداقل به مدت ۶ ماه موهایی سالم و درخشان خواهید داشت. البته برای ماندگاری بالای کراتینه‌ مو باید به برخی از نکات توجه کرد؛ به‌عنوان‌مثال باید بعد از کراتینه کردن مو، ۳ تا ۴ روز از استحمام خودداری کنید.

شنا کردن در آب حاوی کلر و نمک نیز عمر مواد کراتینه مو را کم می‌کند. علاوه بر این، بهتر است برای افزایش ماندگاری کراتین مو، از شامپوها و نرم‌کننده‌های مخصوص فاقد کلرید سدیم و سولفات استفاده کنید.

arooskade...
ما را در سایت arooskade دنبال می کنید

برچسب : خرید مواد کراتینه مو در تهران, نویسنده : arooskade arooskade بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:05

 

قیمت مواد کراتینه مو در تهران ، کراتینه مو یک روش زیبایی مو است. درروش کراتی نه مو، موهای وز و شکننده که ممکن است در اثر رنگ مو نامناسب اتفاق افتاده باشد را نرم لطیف و درخشان می‌کنند. کراتینه مو بانوان در صورت مراقبت‌های بعد از کراتینه و استفاده از بهترین مواد کراتینه مو در تهران تا شش ماه نیز باقی می‌ماند.

روش‌های مختلفی برای کراتینه مو وجود دارد. آرایشگر متخصص و باتجربه کراتینه مو با توجه به نوع و نیاز موی مشتری، روش مناسب کراتینه مو وی را انتخاب می‌نماید. کراتینه مو درگذشته حاوی فرمالدهید بوده است اما اکنون کراتینه مو بانوان فاقد این نوع مواد است. جالب است بدانید که کراتینه مو به‌طور مستقیم با فولیکول در ارتباط است

 

کراتینه کردن برای چه افرادی مناسب است؟

به‌طورکلی دو نوع کراتینه وجود دارد . یک نوع کراتینه فقط موهای آسیب‌دیده ناشی از دکلره و سایر مواد شیمیایی را احیاء می‌کند. این نوع کراتینه بسته به میزان آسیب دیدگی مو معمولاً باید در چند نوبت انجام شود تا عمل احیاء به‌خوبی انجام شود. این نوع کراتینه مانند ویتامینه کردن می‌باشد و البته اثر آن از ویتامینه محسوس‌تر می‌باشد.

نوع دیگری از کراتینه وجود دارد که علاوه بر احیاء موهای سوخته و آسیب‌دیده ، خاصیت صاف کنندگی نیز دارد. به این نوع کراتینه اصطلاحاً کراتینه برزیلی و گاهی نانوکراتین نیز گفته می‌شود.

اگر شما تنها می‌خواهید آسیب‌دیدگی موهای خود را رفع کنید و خواهان موهای صاف و لخت نیستید کراتینه نوع اول یعنی کراتینه احیاء گزینه مناسب شما است. اما اگر خواهان احیاء مو به‌علاوه صاف و ابریشمی کردن آن هستید ، کراتین برزیلی انتخاب مناسب شما خواهد بود.

 

 

بهترین برندهای مواد کراتین مو

با این توضیحات، انتخاب برندهای معروف و امتحان پس داده، می‌تواند منطقی‌ترین گزینه‌ها در ارتباط با خرید کراتین مو باشد.

در ارتباط با بهترین مارک مواد کراتینه مو، می‌توان از کراتین بیوتانیکس پرایم،کراتین کادیوو، کراتین پی اچ ،کراتین پرفکت لیس،کراتین پرفکت لیس تورمالین،کراتین مانترا، کراتین هونما و… نام برد که از محصولات ارگانیک و مطمئن بازار محسوب می‌شوند و هر کدام از آن‌ها ضمن برخورداری از کیفیت عالی، فاقد فرمالدهید و سایر ترکیبات شیمیایی مضر هستند.

کراتین کادیوو نیز، جزء برندهای کراتین برزیلی پرطرفدار بازار به شمار می‌رود. کارایی مطلوب و ماندگاری بالا، از ویژگی‌های دیگر این محصولات هستند که می‌توان این کراتین ها رو جزو بهترین برندهای کراتین مو در بازار نام برد.

arooskade...
ما را در سایت arooskade دنبال می کنید

برچسب : قیمت مواد کراتینه مو در تهران, نویسنده : arooskade arooskade بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:54

قیمت روغن آرگان اصل در تهران، روغن آرگان که در بین مردم بسیار محبوب شده است و از آن بنام طلای مایع یاد می‌شود از هسته میوه درخت آرگان در کشور مراکش گرفته می‌شود. روغن آرگان اکسیری است که جادو می‌کند. روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب مفید مانند اسید لینولئیک که حاوی ویتامین E است.

محصولی ارگانیک است که یک آنتی اکسیدان طبیعی نیز بشمار می‌رود همچنین اکسیژن‌رسانی درون سلول‌های فرد استفاده‌کننده را افزایش می‌دهد.

 

خواص مهم روغن آرگان اصل

قیمت روغن آرگان اصل در تهران روغن آرگان به دلیل خاصیت‌های بی‌شماری که دارد به طلای مایع مشهور شده است و طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیداکرده است. این روغن که بیشتر در صنایع آرایشی و بهداشتی مصرف می‌شود، دارای خواص متعددی ازجمله:

  • نرم‌کننده و مرطوب‌کننده پوست
  • رفع چین‌وچروک‌های پوستی
  • رفع لک‌های پوستی و جای زخم و جوش
  • جوان‌سازی پوست
  • رفع شوره سر و ریزش مو
  • صاف کردن موها و رفع وز و موخوره
  • تقویت ناخن‌ها و جلوگیری از شکستن آن‌ها

 

بعضی از انواع سرم موی آرگان هم وجود دارند که با ترکیب درصدی از روغن آرگان با سایر محصولات ترمیم‌کننده و تقویت‌کننده مو، هم هزینه خرید را برای شما پایین‌تر می‌آورند و هم با استفاده از این مواد افزودنی، اثرگذاری روغن بر روی موها را افزایش می‌دهند.

 

 

دلایل استفاده و قیمت روغن آرگان اصل

روغن آرگان ، دارای ویتامین‌هایی نظیر امگا  9 و 6 ، ویتامین ای ، ویتامین سی ، ویتامین آ ، آنتی‌اکسیدان و نیز لینولئیک اسید می‌باشد ؛ هم‌چنین این میوه ، دارای مقادیر بسیار زیادی از اسیدهای چرب نیز است.

پس همه این   ویتامین‌ها و مواد بسیار باارزشی که درون این هسته‌های شگفت‌انگیز قرارگرفته‌اند، ما را در استفاده از این محصول بی‌نظیر ، ترغیب می‌کنند.

از موارد علل مصرف می‌توان ، به مصرف غیرخوراکی آن مانند مالیدن این روغن به موها ، ناخن‌ها و هم‌چنین به پوست اشاره کرد ، که در این‌گونه مصارف روغن ، سبب استحکام مو ، ناخن و هم‌چنین پوست شما می‌شود ؛ علاوه بر استحکام بخشیدن به مو می‌تواند ، از شوره زدن و خشکی پوست سر ، نیز جلوگیری کند . از دیگر خواص درمانی این روغن می‌توان به درمان بیماری‌های گوارشی و سرطان نیز اشاره کرد .

 

سازگاری باپوست و مو

 از دیگر مواردی که باید به هنگام انتخاب و خرید یک روغن آرگان اصل باید به آن توجه نمایید، سازگاری محصول موردنظر شما با جنس و نوع پوست و همچنین موی شما هست.

جالب است بدانید بااینکه روغن‌های آرگان اصولاً مناسب استفاده برای هر نوع پوست و مویی هستند، ولی به‌هرحال تاکنون از عدم سازگاری این نوع از محصولات زیبایی گزارش‌ها کمی به دست سازمان‌های ذی‌ربط نرسیده است و به همین خاطر بهتر است همیشه پیش از خرید یک Argan oil، از فروشنده مربوطه در این خصوص سؤالاتی را مطرح نمایید.

arooskade...
ما را در سایت arooskade دنبال می کنید

برچسب : قیمت روغن آرگان اصل در تهران, نویسنده : arooskade arooskade بازدید : 224 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:50

 

مرکز فروش شامپو سیلور در تهران ، ضد زردی یا شامپو سیلور شامپویی است که میزان زردی و دکلره مو های رنگ شده را کاهش می دهد. بسیاری از خانم ها وجود دارند که از میزان زردی مو های خود ناراضی اند و یا قصد دارند که کمی از زردی آن بکاهند، شامپو سیلور به این امر کمک بسیار شایانی می کند.

 

شامپو سیلور چیست؟

ایجاد رفله یا سایه زردی و نارنجی بر روی مو بعد از رنگ کردن و یا دکلره یکی از شایع ترین مشکلات خانم ها می باشد، برای رفع این مشکل بهترین راه و کم هزینه ترین روش استفاده از شامپو های ضد زردی می باشد. شامپو سیلور یکی از بهترین شامپو ها در این زمینه می باشد.

 

عملکرد شامپو سیلور به چه صورت است؟

در گذشته برای از بین بردن رفله های مزاحم زر و نارنجی از روش های دیگری مانند رنگساژ و تونر استفاده میکردند و یا با رنگ کردن و استفاده از رنگ هایی با تن خاکستری و دودی زردی مو را کمتر میکردند اما استفاده از واریاسیون ، رنگ مو و… باعث آسیب به مو شده و همچنین سخت تر از روش شامپو کردن می باشد.

شامپو سیلور محصولی است که در هر آرایشگاه و حتی خانه وجود آن بسیار مفید است ، با استفاده از شامپو سیلور دیگر نیازی به دکلره مجدد و یا رنگساژ و رنگ کردن مو ندارید و به طبع ضرر به بافت موی سر بسیار کمتر خواهد بود.

از شامپو سیلور به عنوان محصولی برای پرش پایه و روشن تر کردن رنگ مو نیز میتوانید استفاده کنید ، برای مثال برای موهایی با پایه ۷ بعد از استفاده از این شامپو به سمت پایه ۸ و روشن تر پرش انجام میشود.

بسیاری از شامپو های ضد زردی موجود در بازار بر روی رنگ مو های هایلایت رنگ را نیز خنثی کرده و به اصطلاح رنگ را هم پاک میکنند اما شامپو سیلور تنها رفله های مزاحم را از بین میبرد.

 

 

شامپو ضد زردی یا شامپو سیلور برای چه کسانی مناسب است؟

بسیار معمول است که موهای رنگ شده تغییر رنگ می دهند، به ویژه از طریق قرار گرفتن در معرض آفتاب، آلاینده های محیطی و آب با مقدار مواد معدنی بالا یا کلر.

هنگامی که مو روشن می شود، رنگ طبیعی از بین می رود تا رنگ جدید را در خود جای دهد، اما از آنجا که تمام رنگ مو دارای گرمای زیرین است، این تغییرات در نهایت شروع به نشان دادن می کند.

شامپو بنفش باعث ایجاد تعادل در رنگ زرد و نارنجی مو خواهد شد. رنگ های نامناسب مو که ممکن است به دلیل عوامل مختلفی چون نور خورشید، آب سخت و یا گرمای سشوار ایجاد شود از طریق شامپو ضد زردی ترمیم می یابد.

افراد با موهای بلوند طبیعی هم به شامپو بنفش نیاز دارند همچنین کسانی که می خواهند موهایشان ته رنگ بنفش و آبی داشته باشند هم می توانند از شامپوی بنفش استفاده کنند.

 

مرکز فروش شامپو سیلور در تهران

عروسکده مرکز فروش شامپو سیلور در تهران است که شامپو سیلور و ضدر زردی را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به مشتریان گرامی ارائه می کند. برای خرید انواع شامپو سیلور می توانید به وبسایت عروس کرده مراجعه نمایید و بهترین خرید را از ما داشته باشید.

arooskade...
ما را در سایت arooskade دنبال می کنید

برچسب : مرکز فروش شامپو سیلور در تهران , نویسنده : arooskade arooskade بازدید : 220 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:48

 

به دلیل حساس بودن پوست سر بهتر است برای تمیز کردن موها، از شامپوهای ملایم استفاده شود. توصیه می کنیم از شامپو های قلیایی استفاده کنید. برای تهیه این نوع شامپو به مرکز فروش شامپو قلیایی در تهران مراجعه کنید و بهترین شامپو با بالاترین کیفیت را از ما بخواهید.

توصیه دیگر این است که از شامپو بچه استفاده کنید، در صورتی که شامپو بچه با موی شما سازگار نیست، از شامپوهایی استفاده کنید که PH آن 5 باشد، زیرا این (PH میزان اسیدی و قلیایی بودن شامپو) بسیار نزدیک به اسیدیته نرمال پوست سر است.

pH چیست؟

pH مناسب پوست صورت تأثیر بسیار زیادی در سلامت پوست دارد به همین دلیل است که بسیاری از محصولات ادعا تعادل سازی پوست برای رسیدن به pH مناسب پوست صورت را دارند.

اما برای دانستن مفاهیم تعادل سازی پوست ابتدا باید به خوبی مفهوم pH  را شناخته و سپس pH مناسب پوست صورت و سر را بیان کنیم.

pH در واقع یک درجه بندی می باشد که اعداد ۱ تا۱۴ را شامل می شود و این مقیاس برای بیان درجه اسیدی بودن یا بازی بودن به کار می رود.

در واقع اگر pH عددی در حدود ۱ تا۷ را شامل شود در طیف اسیدی و اگر pH عددی بین ۷ تا ۱۴ را شامل شود آن را قلیایی یا بازی می نامند. و عدد ۷ را در این طبقه بندی خنثی حساب می کنند.

 

 

معنی قلیایی شدن پوست

در بحث تعادل سازی پوست معنی قلیایی شدن پوست اینگونه توضیح داده می شود: در صورتی که pH مناسب پوست صورت کمی بالاتر از حالت اسیدی نرمال باشد گفته می شود pH قلیایی شده است که در این صورت پوست محل تجمع انواع باکتری ها می شود.

اما در طول روز قلیایی شدن پوست یک فرآیند معمولی و موقتی روی یک پوست نرمال می باشد که حدوداً ۳ ساعت طول می کشد اما در پوست های خشک این مدت زمان بیشتر بوده و بنابراین آسیب بیشتری به پوست وارد می شود. برای تهیه شامپو مناسب به مرکز فروش شامپو قلیایی در تهران مراجعه نمایید.

 

چرا باید از شامپوهای متعادل با pH استفاده کنید؟

سطح pH مو باید 3.7 باشد ، در حالی که سطح PH پوست سر باید 5.5 باشد.

شامپوهای قلیایی باعث متورم شدن و باز شدن کوتیکول های مو شده و موها را حالت دار می کند. شامپوهای اسیدی باعث کوچک شدن الیاف موی کوتیکول ها و صاف قرار گرفتن روی ساقه مو می شوند و باعث صاف شدن مو می شوند

برای حفظ این سطح ، از شامپوهایی با سطح PH 5.5 به پایین استفاده کنید. شامپوهای متعادل با pH همچنین عفونت های قارچی پوست سر را دور نگه می دارند.

 

نحوه استفاده از شامپو قلیایی

 مرکز فروش شامپو قلیایی در تهران شامپو را به مقدار زیاد به موها بزنید و به مدت زمان 5 دقیقه موها را ماساژ دهید و سپس موها را آبکشی کنید. به غیر از این شامپو از شامپوها و نرم کننده های دیگر استفاده نفرمایید.

arooskade...
ما را در سایت arooskade دنبال می کنید

برچسب : مرکز فروش شامپو قلیایی در تهران , نویسنده : arooskade arooskade بازدید : 218 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:44